BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

The Real Me

We Must Dare To Dream!!~



Wednesday, March 9, 2011

CINTA PERTAMA 2

annyeong :))
cmney part1 ok x?? hahaha
ok,sbelum ku nak nyambong crita aku nak promote sorang laki ngn korang..hahaha



cute x?? mestilah of course.. hahahah
pujaan malaya doeeeee.
kepada Sharlene, ty byk2 sbb sudi bca crita aku yg bak kta Ahmed Izzar 'xlogik'..pjl
pa kes ku rasa ada yg kurang ohh??hurmmmmmm





padanlahhhhh. hahahaa.. xslah ngkah gmbr yg tersayang nak??
oklah ku nk smbg crita tokk..dri tdik ngepak jakk.. selamat membaca :))

hasmah mengayuh basikalnya selaju yg mungkin menuju ke rumah iffah..berita tergempar ini harus diberitahu segera..akhirnya dia sampai di rumah iffah.. dia keletihan(oo tedahhhhhh)..ahmed dan joshua yg sedang lepak di dpn rmh kehairanan..
''iffah ada tak??'' tanya hasmah tercungap2..(asma pokk)
''dia dgn ea pergi taman'' jwb ahmed
''blommmmmm.. aku penat2 dtg sini'' hasmah frust menonggeng....
''jom naik moto aku,aku hantar kau pergi taman'' pelawa josh..phewitttttttt

sebenarnya josh suka ngn hasmah tp eksen..hasmah pun sama..ish3..malu2 cat..

ahmed batuk dibuat-buat..sakit tekak..ek eleh

''tak hingin..aku lbih rela semput kayuh basikal drpd aku naik moto buruk kau tu'' jwb hasmah smbg..
ahmed perey...hahahahaha
baru sahaja hasmah hndk mengayuh,ranatai basikalnya putus..hasmah memandang joshua..

***************************

''joshhhhhhhhhhh,jgnlah laju sangat!!!!!!!!!!!!!!!!'' jerit girlfriend xrasmi josh,hasmah..
joshua terus memecut moto 'buruknya' tanpa mempedulikan hasmah..kasihan
hasmah memelok pinggang joshua..joshua tersentum lebar..(gatal)
akhirnya mereka smapai di tmn..iffah dan ea terke'zut' melihat hasmah..sapa xterkejut pok..masyalah
hasmah trun dri moto..''kau phl??kalo nak mati,jgn bwk aku..mati la sorang2..'' hasmah emo
''at least ucap ar trima kasih'' joshua menahan drinya dri ktawa..
hasmah chau..joshua pun chau..
''iyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'' usik ea dan iffah
oi,result spm nak kuar'' kata hasmah tanpa mempedulikan usikan mereka.
''bila??mana kau tahu??'' ea terus menyoal
''rmh kau takda radio ke suntuk??''
''ada mmglah ada,tp aku tak dgr..''
''dahlah jgn gadoh..bla result nak kuar??''sampok iffah
''mggu dpn''
''kompom ke??'' tanya ea
''kompomlah bengong''
''hasmah!!!!!'' marah ea

*************************
seminggu berlalu..malasku nak nak bercerita pjg..result spm pun kuar..hasmah,ea,iffah dapat straight a.. shoooooo..mereka happy glerrr..pasya cdak dpt tawaran pergi korea..hahahaha :)) aku gik suk..

***************************

kibum mengejar gadis itu..malangnya gadis itu hilang..kibum memanggilnya 'iffah'..dan terus memanggil2..
''hyung,r u ok?'' kejut siwon yg sebiliknya dgnnya
kibum tersedar..''oh im ok..don't worry about me'' jwb kibum..dia melihat jam locengnya.jam menunjukkan pukul 3.00 pagi..dia mengelap peloh di dahi..apakah maksud mimpi yg hampir setiap malam menganggunya??
persoalan itu bermain2 di fikirannya..kibum meyambung tidur~~~

***************************

mereka memeluk keluarga masing2..perasaan iffah,hasmah dan ea bercampur baur..sedih kerana bakal berpisah dgn kluarga gembira kerana impian mereka jadi kenyataan.seoul,korea,,im coming!!!
'' jgn lupa telefon makcik kamu kalo dah smpai sana''pesan ibu ea
''jgn mkn daging kalo nak mkn,crik tmpt halal..tya kakak kamu'' pesan bapa hasmah
''jgn lupa solat..'' pesan mak iffah
and blablablabla~~~~~~~~~~

bersambung~~~~~~~
aku malas nak taip gik..bye~~~

0 comments: