BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

The Real Me

We Must Dare To Dream!!~



Sunday, March 6, 2011

CINTA PERTAMA 1

hye.. nama saya iffah syahirah.. saya selalu tertanyatanya,bila agaknya saya akn bertemu CINTA PERTAMA saya..benar kata orang , cinta itu seperti ramarama, semakin kita kejar,semakin jauh ia lari.. tanpa salam, cinta hadir.. dia kacak,terkenal,bermata sepet, itulah dia Kim Kibum cinta pertamaku...

**********************

tok!tok! iffah yang sedang mendengar lagu 'can't let you go even if i die' nyanyian 2am di dlm biliknya sedikit terganggu.. dia membuka pintu biliknya..
''hasmah dgn ea kat bwh tuu'' kata ibunya,puan aezza
''ok''
iffah turun ke bwh..
''pa cer pok?'' tanya iffah
''kau pergi tak konsert tu?'' tanya ea
''sapa ade dtg?''
''yang pasti 2am ade'' bls hasmah
''2am??awwwww.. mahal tak tiket dia??'' kata iffah gembira apabila mengetahui artis pujaannya 2am akan datang di malaysia
''free lah ngek''
''eeeee aku nak pergiiiiiiiiiii''
''okay2,ptg ni pergi rmh aku'' kata ea
''ok''

************************
petang itu,mereka pun pergi~~

maka konsert pun bermula~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
artis pertama yang membuat persembahan ialah suju diikuti dgn b2st,ukiss,2pm,ze:a,4minute,snsd..
iffah yang dri tadi menunggu 2am menoleh ke arah hasmah
''2am mane??''
''kejaplah..kau tgklah suju dulu''
''suju tak bestt..aku nak 2am''
''ahhhhhhhhhhh donghae oppa!!!'' jerit hasmah tanpa mempedulikan iffah
'haishhhhhh!!apa yg best sangat ngn suju tuu..aku nak 2am' marah iffah di dlm hati
akhirnya 2am pun muncullllll.. iffah tersenyum lebar.. 2am menyampaikan lagu kegemaran iffah 'can't let you go even if i die'
di akhir konsert,kesemua artis2 tersebut pergi ke tepi pentas untuk bersalaman dgn para peminat..iffah menghulurkan tangannya apabila seul ong 2am menghampiri tmpt mereka..
tapi lain yang diharap lain pulak yang jadi.. tangan iffah disambut oleh kibum suju
iffah menarik tangannya tapi tangannya digenggam oleh kibum.. kibum merenung iffahhhhh. iffah berdebar2..

cehhhhhhhhhhh. kibum jatuh cinta at first sightttttttt

iffah terus menarik tangannya lalu tanpa mempedulikan org ramai, dia terus bersesaksesak untuk keluar dari stadium.. tanpa disedari gelangnya terputus..... ea dan hasmah yang sedang sebok terjerit2 tidak sedar akn hal ituuu..
kibum pula terus bersalaman dgn peminat2 yg lain..

**********************

kibum memandang gelang gadis yang disalami nya semalam... wajahnya putih bersih,bibirnya kecil,matanya coklat.. di rantai tangan itu tertulis 'IFFAH SYAHIRAH'

sebenarnya sebelum kibum bersalaman dgn peminat yang lain,dia mengutip gelang iffah yang tercicir semasa dia menarik tangannya dari kibum

''kau tengok apa tu???'' tanya leeteuk,ketua mereka
''takdepe'' jawab kibum
''korang,nak tahu tak,kibum dah jatuh cinta!!'' eunhyuk menyibuk
''diamlah kau!!'' marah kibum
''wow,really?who that lucky girl??'' tanya donghae
''the owner of this bracelet'' eunhyuk yg bermulut celupar itu terus merampas gelang itu dari kibum
kibum ingin mngambil blik gelang itu tetapi terhalang apbila ahli2 yg lain mengerumuni eunhyuk mcm semut mengemuruni gula.
''wow iffah syahirah.. nice name'' puji ryeowook

aku : ew,bggalah ko tek pah
ipah : hehe bggalah ryeowook puji nama aku
ea : eh nama aku ada juak pok

''okay guys,let's get ready.. we're going back to korea soon'' kata manager mereka,Mr Lee
kibum mengambil balik rantai itu dri eunhyuk. ahli2 yg lain terus berkemas kecuali kibum..
dia keberatan.. di fikirannnya hanya iffah syahirah,pemilik gelang ituuu..

**************************
iffah menyelongkar segala isi perut lacinya.. 
'hissssh,mana pulak gelang aku nieee' keluh iffah di dlm hati
''entah2 tercicir semalam tak??'' hasmah tolong mencari sama bersuara
tiba2 iffah teringat semasa dia menarik tangannya dari kibum gelangnya terputus
iffah menepuk dahinya ''alamak!!''
''dahlah jom kemas,nanti mak marah'' kata adiknya ahmed

bersambung~~~~~~~~~~~~~

episode akan datang :

''result spm nak kuar''

''aku dapat tawaran pergi korea''

kibum mengejar gadis itu.. tapi malangnya gadis itu hilang..


0 comments: